FAQ - сервіс дистанційної технічної підтримки || OnlineMan

FAQ

Що таке дистанційні послуги?
Це онлайн-консультації фахівців OnlineMan та вирішення будь-яких проблем користувачів, пов’язаних з технікою.
Дистанційна робота — це безпечно?
Наші фахівці дистанційно підключаться до вашого пристрою через програму TeamViewer. Всі сервери TeamViewer розміщені в сучасних центрах обробки даних, які відповідають стандарту ISO 27001, використовують з’єднання з додатковим резервуванням та резервні джерела живлення. Також ми використовуємо спеціальний віджет, за допомогою якого підключатися до мережі мають змогу тільки наші співробітники. Обравши послуги OnlineMan, ви можете бути впевнені ваші дані надійно захищені!
Хочу оформити підписку. Скільки разів я зможу звернутися за допомогою?
Придбавши підписку на 1-3 місяці або на рік, ви можете звертатися в службу підтримки OnlineMan необмежену кількість разів протягом всього терміну дії послуги.
Які послуги я зможу отримати, оформивши передплату?
Ми вирішуємо будь-які проблеми з технікою. Допоможемо налаштувати програмне забезпечення, проведемо детальну діагностику та швидко видалимо віруси з вашого пристрою. З повним переліком послуг ви можете ознайомитися в категорії «Послуги».
Чи потрібна доплата за окремі послуги в рамках підписки?
Ні. Ви оплачуєте вартість передплати лише 1 раз. У неї входить понад 20 доступних послуг для вашої техніки, за якими ви можете звернутися в службу підтримки OnlineMan необмежену кількість разів.
Хочу отримати разову допомогу, не оформляючи підписку. Це можливо?
Звичайно. Ви можете отримати дистанційну допомогу в рамках послуги «Разове звернення».
Хочу викликати майстра додому. Це можливо?
Ми прагнемо йти в ногу з часом, тому компанія OnlineMan надає свої послуги виключно дистанційно. Середній час вирішення проблеми 26 хвилин, і ми цим пишаємося!
Як я можу здійснити оплату?
Після натискання кнопки «Придбати», оплата здійснюється через сервіс LiqPay.

FAQ по дистанційним послугам