FAQ
Що таке дистанційні послуги?
Це онлайн-консультації фахівців OnlineMan та вирішення будь-яких проблем користувачів, пов’язаних з технікою.
Дистанційна робота — це безпечно?
Наші фахівці дистанційно підключаться до вашого пристрою через програму TeamViewer. Всі сервери TeamViewer розміщені в сучасних центрах обробки даних, які відповідають стандарту ISO 27001, використовують з’єднання з додатковим резервуванням та резервні джерела живлення. Також ми використовуємо спеціальний віджет, за допомогою якого підключатися до мережі мають змогу тільки наші співробітники. Обравши послуги OnlineMan, ви можете бути впевнені — ваші дані надійно захищені!
Хочу оформити підписку. Скільки разів я зможу звернутися за допомогою?
Придбавши підписку на 1-3 місяці або на рік, ви можете звертатися в службу підтримки OnlineMan необмежену кількість разів протягом всього терміну дії послуги.
Які послуги я зможу отримати, оформивши передплату?
Ми вирішуємо будь-які проблеми з технікою. Допоможемо налаштувати програмне забезпечення, проведемо детальну діагностику та швидко видалимо віруси з вашого пристрою. З повним переліком послуг ви можете ознайомитися в категорії «Послуги».
Чи потрібна доплата за окремі послуги в рамках підписки?
Ні. Ви оплачуєте вартість передплати лише 1 раз. У неї входить понад 20 доступних послуг для вашої техніки, за якими ви можете звернутися в службу підтримки OnlineMan необмежену кількість разів.
Хочу отримати разову допомогу, не оформляючи підписку. Це можливо?
Звичайно. Ви можете отримати дистанційну допомогу в рамках послуги «Разове звернення».
Хочу викликати майстра додому. Це можливо?
Ми прагнемо йти в ногу з часом, тому компанія OnlineMan надає свої послуги виключно дистанційно. Середній час вирішення проблеми — 26 хвилин, і ми цим пишаємося!
Як я можу здійснити оплату?
Після натискання кнопки «Придбати», оплата здійснюється через сервіс LiqPay.